miércoles, 20 de abril de 2011

Celebració del Dia del Llibre
















9 comentarios:

Anónimo dijo...

va estar molt bonic.

Anónimo dijo...

Van ser uns microrrelats molt bonics. L'escriptora em va resultar molt dolça.

Anónimo dijo...

En primer lloc va ser el intercanvi de llibres. En acabant Paco va fer la presentació de Raquel Ricart, l'escriptora. Sentírem els comentaris del llibre "Les rallles de la vida".Després otorgarem el premis dels microrrelas i passarem al berenar amb títols literais, en resum ho passarem molt bé.

Anónimo dijo...

Va ser una vesprada molt emotiva per fer-li un xicotet homenatge a Raquel Ricard i per els esciptors dels contes, sense oblidar-nos dels
mestres i dels responsables de les
activitats. Enhorabona!

Anónimo dijo...

L'intercanvi de llibres m'ha agradat molt.
La vesprada va ser molt emocionant,el llibre de Raquel,i sobre tot els premis dels meus companys.
Berenarem molt bé,diferents menjar,de diferents nacionalitats.
Moltes gràcies.

Anónimo dijo...

Ací en la imatge veiem el nostre mestre Xavi amb alumnes de l´escola el dia 18 d'abril de 2011. Després vam celebrar el dia del llibre. tots els alumnes van poder canviar un libre per un altre llibre. Jo estic en la imatge vestit amb una camisa de color verd. També veiem altres companys de l´Escola de Persones Adultes Vicent Ventura de CCOO.

Anónimo dijo...

És un orgull tindre una escriptora tant importat com Raquel Ricart,en la nostra escola.M´ha agradat molt este dia sobre tot per l' ambient que hi havia.I enhorabona per als premiats.

Anónimo dijo...

El comentari del llibre estuvomolt bé,l'escriptora va estar genial i no parle del berenar perquè no tinc paraules per dir-ho...molt bo.

Anónimo dijo...

Va ser un dia molt festiu i molt agradable. Crec que va ser una festa dels llibres en la nostra Escola molt bonica amb la companyia de Raquel Ricart que em va semblar una dona molt propera i molt dolça.
C.V.