sábado, 19 de noviembre de 2011

Candidats al Consell Escolar

1
Nom: Joaquín Lledó Lázaro

Edat: 19
Grup: GES 2 MATÍ
Objectius: Traure el Graduat en Secundària per a fer Batxillerat o un CFGM i després un de Superior (Educació Infantil).

Com a delegat del meu grup m’agradaria representar l’alumnat de l’Escola al Consell Escolar per a ser un portaveu de totes les iniciatives i suggeriments de millora.







2
Nom: Rubén Solana Sáez




Edat: 21
Grup: Prova d’accés a Cicles Formatius de Grau Superior
Objectius: Fer un Cicle Formatiu de Grau Superior d’Electrònica (ja tinc el Grau Mitjà de la mateixa familia professional) i treballar amb eixa titulació.

Sóc nou en aquesta escola i vinc a classe només dues vesprades (dilluns i dijous) però puc intentar representar l’alumnat al Consell Escolar.



3
Nom: Adolfo Arnaiz Olmo





Edat: 38
Grup: Valencià Oral

Presentació i objectius: sóc d'Aranda de Duero (Burgos), tinc 38 anys, visc a València, treballe en una companyia d'assegurances, de moment, perquè la crisi també m'està tocant. Sóc Auxiliar d'Infermeria encara que no he treballat mai d'això i visc a València fa quasi 15 anys. Estudie valencià per a poder integrar-me més i per afany de superació.



En cas de ser elegit, espere representar dignament l'alumnat al Consell Escolar.



4



Nom: Emilia Muñoz Coca




Edat: 68
Grup: Informática , Mou-te i Enredra’t.




Presentació i objectius: Estoy jubilada y ahora aprovecho para estudiar cultura general e Informática y también participo en la Asociación de Mujeres de Marxalenes.
Soy participativa y me gusta aportar mi granito de arena.


5


Nom: Francisco Soriano

Edat: 23
Grup: Ges de la vesprada i Valencià Elemental.




Presentació i objectius: Vull traure’m el Graduat en Secundària per poder treballar en algun lloc. Sóc delegat del grup de Valencià Elemental i em presente al Consell Escolar per fer de portaveu dels meus companys i companyes, portar idees noves per millorar coses per a tots.




6


Nom: Jessica Coll Blázquez






Edat: 19
Grup: Ges2 Vesprada.




Presentació i objectius: Visc en Orriols i sóc alumna nova de l’escola. He treballat com a cambrera fins que la crisi m’ha deixat sense feina. Per això vull aprofitar ara per a traure’m el Graduat i intentar fer Batxillerat per a anar a la Universitat. M’agraden molt les ciències i les matemàtiques. Si em voteu per al Consell Escolar m’esforçaré per a representar els interessos de l’alumnat i col·laborar per a resoldre qualsevol problema.




7



Nom: Henry Beltrán Egas

Edat: 20
Grup: Ges2 Vesprada.

Presentació i objectius: Hola vivo en Torrefiel. Desde hace unos 8 años estoy estudiando la ESO para poder presentarme a las pruebas de la policía. La verdad nunca he participado en ninguna elección, es mi primera vez. Si me eligen, prometo escuchar todos los intereses y dudas que haya durante el curso y así poder solucionarlos para el bien de todos. También lograr derechos para todos y un aprendizaje 100% adecuado para aquellas personas que no estén al nivel de todos. Gracias.





8



Nom: EDUARD GADZETSKYI

Edat: 22 anys
Grup: Educació de Base
Nacionalitat. Ucraïnesa.

No hay comentarios: